søndag den 28. november 2010

1. søndag i advent

Så blev det 1 søndag i advent.
Magnus og jeg har som sædvanligt lavet dekorationerne. Magnus laver den med kalenderlyset og jeg står for adventsdekorationen. I år er den med lilla lys, sløjfer i velourbånd og forskellige husløg. Jeg laver den altid i oasis, så holde den sig flot helt indtil jul (hvis jeg husker at vande den).
Kalenderdekorationen er lavet i ler, det passer bedst til Magnus. Han laver efterhånden det hele selv og sørger altid for selv at vælge et lys, når vi handler ind. Det eneste jeg har lavet er sløjfen. Der er også kun os 2, der har pyntet op til jul. Jonas har sovet hos sin ven. Man er åbenbart blevet så stor, at det med adventsgaver godt kan vente til aften.
Jonas ven bor ved siden af mine svigerforældre, så det er jo ikke værst at hente Jonas lige til spisetid søndag aften. Så kan man jo lige stikke hovedet ind til dem og en omgang flæskesteg med det hele, SKØNT! Alt i alt en hyggelig 1. advent.
Jeg håber, at i alle har haft en lige så dejlig weekend som jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.